Leģionāru mazdēla piezīmes

31

Komentāri (31)

Piligrims 12.03.2015. 23.36

Ja kādam par kaut ko te vajadzētu kaunēties, tad tikai sarkanajiem krieviem:

1.Bāzu līgums, kas oficiāli bija pasniegts kā aizsardzība pret hitleru – rezultāts 5.kolonna 40.g. okupācijai, kas arī bija šī līguma īstais un vienīgais mērķis. Mēs varētu piestādīt PSRS mantiniecei Krievijai norēķinu par to, ka tā nespēja nodrošināt apsolīto aizsardzību no hitlera.

2.Viena gada laikā panākt, ka latviešu vairākums senseno ienaidnieku Nr.1 Vāciju, sāk uzskatīt par atbrīvotāju un sabiedroto.

3.Latvija kā valsts, nekad nav parakstījusi draudzības līgumu ar hitleru un kopīgi nav okupējusi nevienu valsti, kā to veica PSRS un Vācija un nav rīkojusi kopīgu uzvaras parādi uz poļu līķiem.

4.Latvija kā valsts nav nodibinājusi nevienu nāves nometni kā PSRS vai Vācija. Un ja te kādam nāk drebuļi par Vācu organizēto Salaspili, lai palasa Solžeņīcinu un izdzīvojušo atmiņas par staļina “kūrortiem” Sibīrijā.

5.Par divu okupantu armiju sastāvos nelegāli mobilizēto latviešu karavīru pastrādāto 100% atbildība gulstas uz šo okupantu pleciem un tiem, kas šos kara noziegumus attaisno. Ne Latvijas valstij, ne latviešu tautai WW2 sakarā nav par ko kaunēties.

Par brīvprātīgo noziegumiem, atbildība tāpat 1.kārt gulstas uz saimnieku un komandieru pleciem un katra dalībnieka personīgi. Un nevajag sevi pazemot līdz staļina skrūvītes intelekta līmenim un atražot komunistu melus par “pareizajām un nepareizajām” tautām, noslīgstot pašu tik apkarotajā nacisma domāšanu kategorijās.

Ja PSRS būtu izpildījusi savus tukšos solījumus, tad vispār nebūtu nekāda leģiona un 16. datuma.

+5
-2
Atbildēt

7

    edge_indran > Piligrims 13.03.2015. 01.21

    ——–

    Ja PSRS nebūtu pildījusi savus “tukšos solījumus”, tad būtu tā, kā tas rakstīts gr. pamatskolām “Latvijas vēsture” (G.Kurlovičs&A.Tomašūns):

    “Latviju bija paredzēts padarīt atkarīgu no Vācijas, 20 gados iznīcināt vai pārvācot latviešu tautu.”(254.lpp.)

    Tie, kas 20 gadus pēc kara, 1965.g., bija apzinīgā vecumā – tie 2015.g. spēj objektīvāk novērtēt PSRS solījumu izpildes pakāpi:

    “Es pat gribētu apgalvot, ka no 1945. gada līdz 1990. gadam arī pastāvēja Latvijas valsts tādā pusvalsts, kvazivalsts statusā. Man liekas, tas bija ļoti svarīgi, ka Padomju Latvija nekļuva par Ostlandi, kā tas bija iecerēts Hitlera okupācijas laikā. Ka mums tomēr bija sava – kāda ar ne, tomēr sava – atribūtika, ka notika mācības latviešu valodā, ka bija kaut tas sarkani viļņotais, tomēr savs karogs, – ka tomēr bija savi formāli suverenitātes elementi. Un ka tika paturēta Konstitūcijā ierakstītā tiesība izstāties no impērijas, no PSRS sastāva. Tāpēc es tomēr šo laikmetu pilnīgi nenorakstītu.”

    “Latvieši ar savu sīkstumu izķepurosies”. Saruna ar akadēmiķi Jāni Stradiņu

    http://www.la.lv/latviesi-ar-savu-sikstumu-izkepurosies/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anti Vatņiks > Piligrims 13.03.2015. 02.05

    “Latviju bija paredzēts padarīt atkarīgu no Vācijas, 20 gados iznīcināt vai pārvācot latviešu tautu.”(254.lpp.)

    ————————-

    Ja tantei būtu riteņi…

    Jā jā, PSRS viena pati uzvarēja nacistisko Vāciju, Sabiedrotie tikai ēdā popkornu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Piligrims > Piligrims 13.03.2015. 03.16

    Un mums tagad būtu jābūt pateicīgiem par to padumjo savienībai un tās ideoloģiskajiem mantiniekiem , kas šo karu izraisīja, pakļaujot mūs 3x okupācijai? Jeb mums tomēr ir visas iespējas piestādīt rēķinu okupantu pēctečiem, vismaz, lai beidz meklēt utis mūsu kažokā, bet labāk parūpējas par saviem ziloņiem, kas, taurēdami pret debesīm, danco pa pašu galvām.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Piligrims 13.03.2015. 10.14

    ——–Ante Vatņiks:”Ja tantei būtu riteņi… ”

    ===============================================================================Operation Unthinkable was a code name of two related plans of a conflict between the Western Allies and the Soviet Union. Both were ordered by British Prime Minister Winston Churchill in 1945……” http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Unthinkable

    Nebija tie “riteņi”, tāpēc rietumnieki ēda popkornu un stāstīja pasaciņas par drīzo karagājienu pret komunismu. Viens otrs toreiz uzķērās lētajai propagandai – traģisku likteni piedzīvoja.

    https://www.youtube.com/watch?v=JXnp1ZQfzVg

    0
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Piligrims 13.03.2015. 10.19

    ———Piligrims Un mums tagad būtu jābūt pateicīgiem par to padumjo savienībai un tās ideoloģiskajiem mantiniekiem…..

    ===============================================================================

    “Jums” tagad jāpateicas liberastiem, ka varat baudīt Rietumu labumus!

    https://www.youtube.com/watch?v=5rQKIosWaYY

    “Latvijas jauniešiem marihuāna kļuvusi par normu” http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/545365-tragiski_latvijas_jauniesiem_marihuana_kluvusi_par_normu

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Piligrims > Piligrims 13.03.2015. 12.52

    Jā, tas māca vienu ļoti svarīgu lietu – iespēju un spēju uzņemties atbildību par savu dzīvi, tās prioritātēm. Ne mamma, ne paps, ne skola, ne valsts, ne partija un valdība, bet TU PATS 100% atbildi par savu dzīvi.

    Sakarā ar padumjo mantojumu un deformēto psihi, mums vēl ir jārada visādi kruķi tiem sabiedrības locekļiem, kam šī spēja ir totāli atrofējusies un tiek nodota nākošajai paaudzei. Diemžēl arī rietumi ir saslimuši ar “bērnišķīgo kreisuma slimību” un cenšas radīt jaunu padumjo cilvēku,kas nav spējīgs vairs pats par sevi parūpēties, uzņemties atbildību par savu dzīvi.

    Par latviešu jauniešiem: Kad tika pateikts A – likvidēta krievu valoda skolās kā obligāts priekšmets, bet nesekoja B – aizliegums to pieprasīt darba sludinājumos, ļoti daudzi nonāca ļoti neapskaužamā situācijā – Latvijā darbu dabūt nevarēja. Esmu atradis ļoti daudz sludinājumu krievu valodā, kur rakstīts, ka valsts valodas zināšanas nav nepieciešamas, bet NEVIENU sludinājumu, kur būtu rakstīts, ka krievu valodas zināšanas nav nepieciešamas.

    Bez dekolonizācijas un lustrācijas mēs savas problēmas neatrisināsim nekad un putleristi mums ir sagādājuši šādu dāvanu – iespēju to veikt, kad viņi tiks patriekti, mums būs unikāla iespēja tikt vaļā no visām viņu metastāzēm – kleptokrātijas, kas ir caur audušas visu sabiedrību.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Piligrims 13.03.2015. 13.58

    ——-

    Kad “pūcei aste ziedēs?” / “Lielīb’ naudu nemaksā – paņem labāk Jaceņuka bikses izmazgā!”

    Paskatīsimies, kā Ukrainā beigsies “dekolonizācija” un “lustrācija”, jo pašlaik jau daudzas pārkarsušās galvas sāk lēnām atdzist – pārāk augstu cenu pat oligarhi nevēlas.

    https://www.youtube.com/watch?v=kqnpFHmznSE

    0
    -1
    Atbildēt

    0

aivars15 12.03.2015. 20.55

Abi mani vectēvi piespiedu kārtā ir bijuši leģionā … Vectēvs nekad nelepojās ar to, ka vispār karojis.

=======================

Toties mazdēls, kuram zināms, ka Hitlera Vācija bija Latvijas un latviešu ienaidnieks, ar vectēvu dienestu hitlera armijā, lepojas pie Brīvības pieminekļa.

Ja mazdēls uzskatītu, ka tā bija traģēdija un piespiedu pasākums, tad pie karogiem pieliktu melnu lenti un nosodītu okupantus, kuri piespieda vectēvus karot naidīgā armijā. Tā vietā viņš strādā citu okupantu propogandas mašīnas labā.

Kas gan traucē pieminēt vectēvus un viņu karabiedrus 11. novembrī?

+9
-8
Atbildēt

5

    andrejs > aivars15 12.03.2015. 22.26

    Kas gan traucē pieminēt vectēvus un viņu karabiedrus 11. novembrī?

    ———————————

    Baigi daudziem IRsī nepatīk valstiski uzspiesti svētki un sēras. Iesaka pat atteikties no 25. marta pieminēšanas (skat. Irša komentatoru reakciju uz Riharda Kola (NA) rakstu par Valsts karogu).

    Tāpēc būtu labāk, ja katrs leģionārus piemin kur vēlas – patrioti pie Brīvības pieminekļa, bailīgākie Lestenē, vai vispār nekur, un Pelēkais Vilks viens pats Litenē.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    markoni > aivars15 12.03.2015. 22.51

    >andrejs

    Vai vēlies, ka lai tevi pieskaita pie troļļiem?… kāpēc taisi antireklāmu NA?

    P.S.

    Tu vispār esi bijis Lestenē?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lno > aivars15 12.03.2015. 23.28

    Mums ir demokrātiska valsts, un katrs var izteikt savu attieksmi, kur vēlas. Es cienu gan Mūrnieci, kura 16. martā apmeklēs Lesteni, gan Cilinski, kurš dosies pie Brīvības pieminekļa. Ceru, ka Straujuma un Bērziņš aizsūtīs uz Lesteni vainagu ar uzrakstu Slava kritušajiem varoņiem!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > aivars15 12.03.2015. 23.28

    Te saite uz rakstu: http://www.irir.lv/2015/3/4/par-latvijas-valsts-karogu

    , palasi latviešu (?) komentus, vismaz es biju šokā par tādu attieksmi pret valsts simboliem un svētkiem.

    Kas ir trollis man īsti nav skaidrs.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    v_rostins > aivars15 13.03.2015. 09.50

    aivars15

    Kas gan traucē pieminēt vectēvus un viņu karabiedrus 11. novembrī?

    _______________________

    Neviens fašistu izdzimtenis – kolorado lentenis, jobanais zatļerasts, nenorādīs latviešiem kur un kā pieminēt savus varoņus.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

markoni 12.03.2015. 20.07

Es nevienu neaicinu – kur kā un kāpēc…bet – ja mēs visi spētu 16. martā sapulcēties Lestenē – esmu pārliecināts, ka tas būtu Zelta vērts pasākums !

+5
-2
Atbildēt

0

latvijas_valsts 12.03.2015. 16.23

Статья – обычный латышский имитирующий европейскость трёп. Достаточно посмотреть любую статью про евреев на латышском языке, неважно, где напечатанную: в “Ире”, на “Делфи”, в “Диене” или где-либо еще, ничуть уже не говоря о “Лауку / Латвияс авизе”. После этого достаточно почитать комментарии латышских читателей в интернете под этой статьей, и все вопросы о латышских стремлениях и тенденциях к нацизму отпадут сами собой.

0
-2
Atbildēt

1

Absints 12.03.2015. 12.08

Tieši tā. Šobrīd izskatās, ka viss tiek pākārtots tam, ko šitie teiks, ko tie teiks… Kā mēs izskatīsimies. Varbūt drīkstam būt paši? Kāpēc būtu jāataisnojas?

Tas, ka krievu nacionālisti televīzijas kamerām iestudēs kādu šovu, ir diezgan skaidrs. Naudu Krievija iestudējumam ir piešķīrusi. Pie kam, viss cits, kas nenotiek pie pieminekļa, neatmaksājas. Iestudējumam jābūt pie tā… Tas, ka Krievijas kanāli zinās, kā novietot kameras, arī. Tād nu redzēsim, cik mūsu Drošības policija un iekšlietu orgāni būs tam sagatavojušies. Cik profesionāli tie ir. Tur ir jāprot kā ar to tikt galā bez fiziska spēka (jo kameras tikai to vien gaida)

Mums visu laiku liekas, ka ar argumentiem, faktiem varam pierādīt taisnību. Tā nav. Tam nav jēgas. Viņiem ir pārliecība, un nekādi mūsu argumenti to nemainīs. Tāpat kā viņi mūsējo.

A, ja nu tomēr – man pēc faktiem sanāk, ka Krievia ir daudz šovinistiskāka, fašistiskāka, kā mēs. Bet viņiem tas nav arguments…

http://www.crwflags.com/fotw/flags/ru%7Dnaz.html#int

+9
-1
Atbildēt

3

    edge_indran > 12.03.2015. 12.24

    ———-

    16. marts ir 1952. gadā trimdā “Daugavas vanagu” iedibināts, – tas ir laikā, kad ģeopolitiskā situācija bija līdzīga pašlaik notiekošajam. Kā toreiz Korejas kara laikā, tā arī pašlaik, Ukrainas kautiņa kontekstā, – būs tikai viens efektīvs pretarguments: amerikāņu dolāri un tanki!

    http://static6.businessinsider.com/image/5203c831eab8eac424000008/egypt-cannot-possibly-use-all-of-its-us-made-tanks-short-of-an-alien-invasion.jpg

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Павел > 13.03.2015. 14.17

    Тут мне кто ни будь напомнит, а куда делись полицейские батальоны виновные в убийстве мирных жителей? Мне что то кажется, а не на их ли базе создавались латышских ССовские части?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    morgenstern > 14.03.2015. 23.34

    Labprāt. Pēc tam, kad tu atbildēsi, kur palika NKVD bendes, kā tā beigās kļuva par KGB, no kuras iznira lielās kaimiņvalsts “prezidents”.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Austras koks 12.03.2015. 10.37

Sakarīgi uzrakstīts, īpaši par to taisnošanos.

Bet vēlējos arī pateikt vēl vienu lietu – par tiem, kas norāda, ka pareizi būtu atzīmēt Lestenē vai vēl kur citur, bet ne nolikt ziedus pie Brīvības pieminekļa.

Nesaprotu, kādas tiesības kādam ir norādīt, pie kura pieminekļa vai kurā vietā man ziedus nolikt, kādu pieminot. Es savā valstī daru kā uzskatu par pareizu. Ja Rīgā ir piemiņas dievkalpojums, tad tikai normāli ir pēc tam aiziet un nolikt ziedus pie Brīvības pieminekļa.

Nesaprotu tos ieteicējus. Vai tas ir kāds mazohisms – ka tik nesakaitinām kādu (austrumos) vai ka tik nesanāk ar kādu skaidroties (rietumos), vai arī vienkārši tās ir kādas bailes.

Un šie ieteicēji, ka pie Brīvības pieminekļa nevajadzētu iet, izskatās, ka ir arī tie, par kuriem rakstā min autors – tie, kas taisnojas, kaut gan taisnoties vispār nebūtu par ko. Tie ir tie, kas pakļuvuši zem krievu propagandas ceļaruļļa un tai padevušies.

+14
-12
Atbildēt

2

    andrejs > Austras koks 12.03.2015. 11.10

    Un šie ieteicēji, ka pie Brīvības pieminekļa nevajadzētu iet, izskatās, ka ir arī tie, par kuriem rakstā min autors – tie, kas taisnojas, kaut gan taisnoties vispār nebūtu par ko

    ——————————

    problēma tāda, ka viņi pat taisnoties nemāk. Reiz atceros Zatļeram kāds Krievijas melu kanāls jautāja par 16. marta latviešu esesiešu “maršu”.

    Viņš, muļķītis, pat neiedomājās pateikt,

    ka neko nezina par latviešu esesiešiem, jo par esesiešiem varēja būt tikai vācieši,

    ka Rīgā neviens nemaršē,

    ka tas ir piemiņas pasākums kritušajiem karavīriem, utt.

    Viņš neko neteica par Staļina – Hitlera paktu.

    Viņš arī aizmirsa pieminēt, ka krievi 1940. okupēja Latviju un uzsāka genocīdu pret latviešu tautu.

    Tā vietā šamais sāka taisnoties, ka valdība un prezidents nepiedalās, ka tur soļo saujiņa ekstrēmistu utt, utjp.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Austras koks 12.03.2015. 12.48

    ———

    Par biznesa (TUA-?) lietām vajag vairāk domāt…

    Затлерс, Медведев и российские инвестиции в Латвии: декларации и реальность

    http://bnn-news.ru/wp-content/uploads/2011/09/latvija.jpg

    0
    -3
    Atbildēt

    0

v_rostins 12.03.2015. 10.29

“ka 16.martā neviens normāls cilvēks neatzīmē Arāja komandas pastāvēšanu vai pastrādāto.”

_____________

Tā jau ir taisnošanās par neesošiem noziegumiem. Katrs cilvēks, kurš cīnījās pret absolūto ļaunumu: bija frontē, mežos ķēra bandītus vai izpildīja nāvessodus, bija svarīgs kopējai lietai.

Sen jau 1. jūlijs, kad vācu karaspēks atbrīvoja Rīgu no krievu fašistiskiem okupantiem bija jāpadara par svinamu dienu.

+4
-12
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam