Izkāpis no skapja. Beidzot un publiski

158

Komentāri (158)

angry 17.06.2015. 10.28

kas ir Kronbergs un kāpēc viņš domā, ka visiem varētu būt interesanta viņa orientācija? varbūt tiem dažiem cilvēkiem, kam tas rūp, to varētu darīt zināmu personiski?

un vispār ir ierosinājums – homoseksuālisti saņematies, noziedojiet kādu pusgadu, izveidojiet savu pilno sarakstu un tad nopublicējiet. lai reizi par visām reizēm ir skaidrs. citādi katru dienu tagad kāds dara pasaulei zināmu šo jaunumu.

+6
-4
Atbildēt

0

Kristaps Ķēdis 16.06.2015. 16.11

Tfu, Tāli. Un, labi vien laikam bija, ka atsekoju tev draugos. Ak, tādēļ tā dikti centies Rinkeviča soli slavināt. Nodevīgais kristietis, godīgi runājot.

+6
-4
Atbildēt

1

    klusais > Kristaps Ķēdis 16.06.2015. 18.57

    Kristaps – esmu gatavs saderēt , ka Rinkevičs bija sarāvies kad ietvītoja :)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

literally 16.06.2015. 15.58

Nu ja, nākamajā dienā pēc publicēšanas komentāros sēž tikai tie kam visvairāk celīši trīc, ka kādam varētu tikt tādas pašas tiesības kā viņiem. Nabadziņi.

Man arī laiks doties. Čaviņas.

+5
-6
Atbildēt

1

    Ēriks > literally 16.06.2015. 23.13

    Kādas tiesības?Tiesības melot,ka homoseksuālisms ir normas variants,nevis seksuālā novirze?Nevienam nav īpašu tiesību melot.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

Andra 16.06.2015. 15.43

Kronberga kungs aizmirsis pateikt, ka pirms ”iznākšanas no skapja” konkrētajā gadījumā bijusi ”ieiešana skapī”. Ilgus gadus nebūt neslēpjot savu orientāciju, Tālis pēkšņi kļuva kautrīgs, kad sāka realizēt interneta projektu ”Kronbergs izglītībai” – visnotaļ interesantu dažādu kultūras norišu apkopojumu un diskusiju platformu, kur gan it kā ”netīšām” visai bieži tika reklamētas ”Mozaīkas” aktivitātes. Tāli, kas maksāja par projektu? A?

+7
-4
Atbildēt

0

Ciniķis 16.06.2015. 14.29

“…dzīvojam sabiedrībā, kurā pieaugušam vīrietim vai sievietei ir bailes „izkāpt no skapja” un atzīties savā homoseksualitātē – tās ir nevis bailes, bet kauna sajūta,jo ar savām novirzēm nav jāplātās!

“Tā ir nelaime mums visiem, ka cilvēkiem ir jādzīvo dubulta dzīve…” – ja cilvēks neplātās publiski ar savām darbībām guļamistabā, vai tā ir dubulta dzīvē?

“Tāpēc nebrīnīsimies, ka gada laikā atkal aizbrauks vesels ciems” – vai tad tikai pederasti brauc projām?

Un, visbeidzot, par diskrimināciju. Rinkevičs un Streips, spriežot pēc viņu profesionālās karjeras, ir šausmīgi diskriminēti.

+4
-5
Atbildēt

9

    v_rostins > Ciniķis 16.06.2015. 15.45

    Ciniķis

    Gluži otrādi, Rinkēvičs tikai pateicoties savai orientācijai ir ticis pie siles.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > Ciniķis 16.06.2015. 18.36

    rostins – pieļauju ,ka liela daļa patiesības… :) tāpat kā mākslas pasaulē … un starp citu ĀM arī …

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > Ciniķis 16.06.2015. 23.55

    …wow!…Klusais atradis saskarsmes punktu ar rostiņu… :))

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > Ciniķis 16.06.2015. 23.57

    zane – tiekai pasaki , ka nav korelācija pa tēmu :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > Ciniķis 17.06.2015. 08.44

    …Klusais…ir, ir!…Jūs abi vienādi uzbudinieties pie attiecīgām tēmām…Tava aktivitāte īpaši sakāpinās, runājot par netradicionāļiem un tad, kad ieraugi kādu ierakstu blogos no “Martas centra”…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > Ciniķis 17.06.2015. 08.52

    zane – es par citu korelāciju gan domāju , bet nu labi :)

    Starp citu sen nekā nav bijis no Martas centra :) Pietrūkst to rakstu , kur sūdzas sievietes par to , ka pārāk daudz runā par fiziskajiem dotumiem nevis garīgajiem :) Un tad solās nesekot sev līdz un domā tā kā pierādīt savu “es”. No sērijas – neiesim pie friziera, norīsimies un nepucēsimies un tā ieriebsim visiem vīriešiem :) :) :)

    P.S. Es jau kaut kad rakstīju ,ka man aizdomas vai tik savā zemapziņā arī neesi lezbiete, tikai nesaproti ,ka sēdi skapī un sekundāras lietas norāda uz Tavu patieso “es” :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > Ciniķis 17.06.2015. 12.15

    …jā, Klusais, pēc analoģijas – esi gejs, kurš to slēpj un kaunās par to, bet apliecinot saviem “korišiem”, ka tomēr esi pareizs – maini sievietes kā zeķes, jo nevari atrast sev apmierinājumu…

    …tad, lūk, kāpēc Tev tās sieviešu tēmas tik tuvu pie sirds…vēlme pašapliecināties… :))

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > Ciniķis 17.06.2015. 12.22

    zane – nu bet protams , esmu apmaldījies skapī :) :) :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    pirozkovs > Ciniķis 17.06.2015. 12.52

    No zanEs ilgu un ciešanu pasaules http://vk.com/video7831072_170704784

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Valdis Eiserts 16.06.2015. 11.33

Katrs, kurš pierādījumam lieto vārdu savienojumu …ABSOLŪTAIS PSIHOTERAPEITU UN MEDIĶU VAIRĀKUMS UZSKATA, KA HOMOSEKSUALITĀTE IR DAĻA NO NORMAS proponē, ka patiesību var noskaidrot balsojot. To varētu uzskatīt par ticību, ja no pasīvās formas tas nepāraugtu fašismā, kas atgrūž zinātnes, pat vienkārši sabiedriskas diskusijas tuvošanos problēmai. Karogā tādiem rakstīts HOMOFOBIJA.

+4
-5
Atbildēt

3

    bez4pieci > Valdis Eiserts 16.06.2015. 23.04

    taisnība, ārpus konteksta arguments par absolūto vairākumu, patiešām skan muļķīgi. taču ar to pateikt vēlējos to, ka, ja absolūtais vairums medicīnas profesionāļu, kuru zināšanas balstās tīrā un atkārtojamā zinātnē, uzskata, ka homoseksualitāte ir viena no normālām seksualitātes formām, tad tas liek padomāt, kur balstās to personu zināšanas, kuru uzskati ir pretēji. mediķu gadījumā patiesība jau ir labu laiku noskaidrota ar zinātnes palīdzību, un runa ir par to, cik tālu šī patiesība ir tikusi kādas visādi citādi uzticamas sabiedrības daļas lokā. turpretim, pēc informācijas, kas ir manā rīcībā, viedokļi, ka homoseksualitāte ir slimība, ka tā ir ārstējama, ka tas ir dieva sods, perversija utml, ir un paliek tikai viedokļi, kas balstās ticībā, bailēs un vēl sazin kur, tikai ne zinātnē.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > Valdis Eiserts 16.06.2015. 23.32

    Tad kapēc tikai absolūtais vairums medicīnas profesionāļu, nevis visi , kuru zināšanas balstās tīrā un atkārtojamā zinātnē … ja jau zinātne ir tīra un atkārtojama , tad nevajadzētu nevienam būt šaubām . Un kas ir absolūtais vairākums – 60%,70%,80% vai vienkārši frāze …

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Valdis Eiserts 17.06.2015. 13.07

    Izmantojot Jūsu runas metodi, es, savukārt, apgalvoju, ka absolūtais mediķu vairākums uzskata, ka homoseksualitāte ir novirze. :) Un tagad pierādiet, ka Jums ir taisnība! ;)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Optiskais Tēmeklis 16.06.2015. 10.37

LHBT pret sevi noskaņoja vispirms ar LIndu Freimani, kura Domburšovā draudēja sūdzēties Briselē, ja LGBT te netiks ļautas visas iegribas.

Kad LTV1 sarunājās ar Pēru Bogomazovu, nevienu brīdi nepatika pret Pēru kā homoseksuāli neradās, — vieni homoseksuāļi, neatkarīgi no seksualitātes, iemanās blamēt visu minoritāti. Ne jau homoseksualitāte pavērš pret sevi, bet gan atsevišķu minorpārstāvju publiskā nekaunība un agresivitāte.

+11
-5
Atbildēt

0

bez4pieci 16.06.2015. 09.26

Apsveicu Kronberga kungu par šo soli!

@komentētājiem: iznākšana no skapja nav izrādīšanās, tā ir noticēšana sev, sava publiskā un privātā “self” novienādošana. lielākajai daļai heteroseksuāļu nav saprotams, ko nozīmē dzīvot divas dažādas dzīves — publisko un privāto. viņi ir heteroseksuāli publiskajā telpā un heteroseksuāli privātajā. Tāpēc coming out ir liels un drosmīgs solis, jo īpaši sabiedrībā, kas reaģē ar daudz negatīviem komentāriem un dažreiz pat vardarbību.

Kāds no komentētājiem precīzi noformulēja latviešu bailes, proti, ka homoseksuāļi iztaisoties par izredzēto sabiedrības grupu ar īpašām privilēģijām. Lielāku saprāta kļūdu es neesmu dzirdējis. Līdzvērtīgas tiesības NAV privilēģijas — tās ir līdzvērtīgas tiesības. Privilēģijas būtu, ja homoseksuāļiem, piemēram, tā kā baznīcām piešķirtu īpašas nodokļu atlaides.

Un tiem, kas vēl joprojām netiek galā ar jautājumu par homoseksualitātes izcelsmi, homoseksuala uzvedība ir novērota praktiski visās zināmajās zīdītāju sugās. Ir daudz pētījumu par homoseksualitātes bioloģisko izcelsmi cilvēkos, turklāt 2014. gadā pētījums (http://journals.cambridge.org/action/displayAbstract?fromPage=online&aid=9625997&fileId=S0033291714002451) atrada pierādījumus ģenētiskai homoseksualitātes izcelsmei vīriešos. Savienojot to kopā ar to, ka absolūtais psihoterapeitu un mediķu vairākumus uzskata, ka homoseksualitāte ir daļa no normas, būs grūti uzrādīt zinātniskus argumentus pretējam viedoklim, ka homoseksualitāti var iegūt kā slimību. Ergo, arī arguments par bērnu drošību ir nevietā — nevienu bērnu par homoseksuāli pataisīt nevar, ja vien viņš jau tāds nav.

Visbeidzot, pats esmu homoseksuāls un duadzi mani draugi ir. Nedz es, nedz kāds no maniem draugiem nekad nav vēlējies nevienu heteroseksuālu vīrieti pārkonvertēt, nedz kādu bērnu. Mēs iemīlam citus homoseksuālus vīriešus un visus pārējos liekam mierā. Un, ja mums būs bērni, mēs, goda vārds, priecāsimies, ja tie izaugs heteroseksuāli. Vai homoseksuāli. Nav taču nekādas starpības. Galvenais, lai laimīgi.

+9
-9
Atbildēt

10

    klusais > bez4pieci 16.06.2015. 09.42

    Un kas ir biseksuāļi ? Ja drīks jautāt …

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    literally > bez4pieci 16.06.2015. 10.17

    Biseksuāļus visticamāk nepieminēja, jo komentāros šobrīd iet runa par homoseksuāļiem. Labāk pievērsies savu argumentu pilnveidošanai :)

    Neko jau nesaku ka daži labi te piemirst arī par aseksuāļiem un demiseksuāļiem :)

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    bez4pieci > bez4pieci 16.06.2015. 10.21

    Biseksuāļi ir turpat. Seksualā orientācija ir gradācija. Neviens nav 100% heteroseksuāls vai 100% homoseksuāls, visi ir kaut kur pa vidu. Saprotams, absolūti lielākā daļa ir tuvāk heteroseksuālajam spektra galam. Un, protams, jebkuram, kas nepieder sabiedrības vairākumam, coming out ir nozīmīgs solis. Arī biseksuāļiem.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    klusais > bez4pieci 16.06.2015. 10.56

    literally – kas vainas argumentiem ? Par biseksuāļim uzjautāju , jo lēnām jāsāk gatavoties uz to , ka būs jāsāk diskutēt par ģimenēm , kur divi vīri un viena sieva vai divas sievas un viens vīrs … un visi visus mīl :)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    literally > bez4pieci 16.06.2015. 11.13

    Stulbais stereotips uzpeldēja. Nu negrib precēties biseksuāļi ar abiem dzimumiem reizē. Biseksualitāte ir vārds kas apzīmē, ka cilvēks VAR izjust tieksmi pēc sava un pretējā dzimuma, nevis, ka tas uz knipja gribēs visas sievietes un vīriešus, kas nāks pretī. Tas, ka biseksuāls cilvēks ir ar sava dzimuma pārstāvi, nepadara šo cilvēku par homoseksuālu, kā arī attiecības ar pretējo dzimumu nepadara to heteroseksuālu, cilvēks vēl joprojām ir biseksuāls, jo tas ir vārds, kas apraksta seksualitāti.

    Jā, ir cilvēki, kas veido attiecības ar vairākiem cilvēkiem, bet nemet visu vienā maisā, varbūt palasi par šī veida attiecībām Googlē zem vārda ”Polygamy”. Bet arī tam vienīgais šķērslis ir tas, ka atkal kādam no malas tas nepatīk, ja cilvēki var sadzīvot tādā vidē labprātīgi un ir laimīgi, nav mana daļa teikt ka nav pareizi.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    literally > bez4pieci 16.06.2015. 11.33

    Un par argumentiem teicu, jo viņi tev tādi pavāji :)

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > bez4pieci 16.06.2015. 12.41

    literally Biseksuāļus visticamāk nepieminēja…

    _________________

    Ak, egoisti:) Katrs rūpējās tikai par sevi, kā var ignorēt lielākos cietējus -biseksuāļus?:):):)

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > bez4pieci 16.06.2015. 13.35

    kādas tiesības šai LGBTQWERTY sakarā prasa tie biseksuāļi – katru vakaru mainīt partneri, vai kā?

    Vai arī tiesības vīrietim precēties ar vīrieti un “pieturēt” mīļāko – sievieti?

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > bez4pieci 16.06.2015. 13.53

    literally – tad kas ir stulbais stereotips ? Tas , ka mēs modelējam situācijas ? Vai tāda stituācija nav iespējama , ka biseksualim paralēli ir divas mīlestības – uz savu dzimumu un uz pretejo ? Un tad viņš nāk ar savu piedāvājumu sabiedrībai akceptēt viņa situāciju juridiski – veidot šādu ģimenes modeli. Kapēc ne ? :) Varbūt biseksuāļi arī sēž skapī un nenāk ārā ? Kapēc pie reizes neparisināt viņu jautajumus ?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > bez4pieci 17.06.2015. 08.23

    DD1 – par pārkonvertēšanu 80-tajos :) Man skolā bija skolotājs ( starp citu tagad sabiedrībā zināms uzņēmējs ) , viņš regulāri aicināja puikas uz privātstundām mājās un tur cienāja tai skaitā ar alkoholu . Visiem bija zināmas viņa noslieces , tapēc par to vairāk ieņirdza … šnabi izdzēra a pašu , ja bija neķītri piedāvājumi arī iekaustīja . Beigās viņu izmeta no skolas … uz rajona administrāciju :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

literally 16.06.2015. 03.17

Atbalstu Tālivaldi, paldies par drosmi un paveikto.

Bet tomēr, vēlos atbildēt uz dažiem testiem, kurus, ātri braucot cauri komentāriem, pamanīju.

1. Ir muļķīgi uzskatīt, ka viendzimuma laulību legalizēšanas dēļ pēkšņi izzudīs visi heteroseksuāļi, kas ražotu nākamās paaudzes, ja tas ir jūs tiešām tik ļoti uztrauc. Dzimstība nesamazināsies no tā, ka attiecības varēs noformēt uz papīra, homoseksuāļi un citu orientāciju cilvēki joprojām dzīvos ar saviem partneriem, kā tie dara šobrīd, arī bez papīrīša, kas to apliecina. Vienīgais cipars, kas samazināsies, iespējams, būs izbraucēju skaits, pašnāvību skaits uc.

2. Bērni- arguments, ko visi homofobi mīl apžļembāt un mētāt apkārt. Būsim godīgi, jums neinteresē bērni. Cik bērnu ir heteroseksuālu pāru izmesti, un atrodas dažādos aprūpes centros? Cik ir mīlošu homoseksuālu pāru, kas ir gatavi uzņemt šos bērnus savās ģimenēs? Ja jūs kaut mazliet pacentsos, ierakstīt Googlē pāris vārdus un pameklēt blogus un video, kur bērni no viendzimuma ģimenēm stāsta par savu pieredzi (vai iepazītu kādu cilvēku no šādas ģimenes), varbūt, es jūsu argumentus ņemtu par pilnu, bet šobrīd, viss, kas jums ir, ir vāja cerība, ka bērns viendzimuma ģimenē kļūs par homoseksuāli, lai jūs to varētu iemest sejā kādam inernetā, raksta komentāros.

Es neredzu arī problēmu ar to, ka bērni redz praida gājienus, viņiem tie ir tikai krāsaini karodziņi un laimīgi cilvēki, neviens viņiem nespiež iedziļināties, neviens tiem nespiež atbalstīt, neviens tiem nespiež iesaistīties šādās attiecībās, pirms tie paši ir spējīgi domāt un izlemt par sevi, un pat ja nākas bērnam skaidrot, ticiet vai nē, ja bērnam paskaidrosiet, ka tante mīl citu tanti tā pat kā mamma mīl tēti, tur vajadzētu būt 0 problēmām, ja vien, protams, bērnam jau neesat ieborējuši pretējo, kas, tādā gadījumā, vairs nav citu problēma. Es gan vairāk uztrauktos par bērniem, kas tiek iespiesti reliģijā, kurā tiem liek ticēt lietām, kurām tic vecāki, pirms bērns apzinās pats sevi. Un ja jau visiem tik ļoti patīk sludināt, ka homoseksuāļi ir pedofīli… vai aizmirsīsim par tiem, kas baznīcā?

3. Ļoti interesanti, ka jūs uzskatāt praidu par izrādīšanos, kad burtiski visur tiek spiestas hetero attiecības, dzimumu normas uc. Burtiski visur. Filmas, mūzika, grāmatas, reklāmas, žurnāli. Viss, kas visvairāk iespaido mūs ikdienā reklamē hetero attiecības, reklamē dzimumu normas, un viens gājiens gadā ir izrādīšanās? Un kā sāvādāk, jūs domājat, LGBT cilvēki var panākt vienlīdzību? Sēžot mājās un cerot, ka kāds atcerēsies par viņiem un uzsāks kaut ko tiem par labu? Neviens aktīvisms, neviena ideja nav tikusi uzklausīta pirms cilvēki ir cēlušies un darījuši kaut ko, lai tiktu redzēti un, lai pārējie pamanītu un pārdomātu.

4. Nav nekādas vajadzības salīdzināt vienas minoritātes problēmas ar citām. Katrai ir savs ceļš un cīņa izcīnama, un tas, ka jūs sametat visu vienā katlā, ticiet vai nē, nemaz nepalīdz.

+8
-14
Atbildēt

19

    rinķī apkārt > literally 16.06.2015. 06.21

    . Ļoti interesanti, ka jūs uzskatāt praidu par izrādīšanos, kad burtiski visur tiek spiestas hetero attiecības, dzimumu normas uc. Burtiski visur. Filmas, mūzika, grāmatas, reklāmas, žurnāli. Viss…+++ Ļoti precīzi dažos īsos teikumos noformulēts karojošo homoseksuāļu cīņas saturs un mērķis – novilkt vienlīdzības zīmi starp tradicionālu ģimeni un homoseksuāļu ” ģimeni”, un reizē ar to arī pabeigt savu iecerēto ” kultūras revolūciju”, kura nosvītrotu visu iepriekšējo paaudžu sakrātos priekšstatus par par dzīves saturu un jēgu.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > literally 16.06.2015. 07.33

    …literally…labs komentārs…

    ….šī tēma te ir daudzkārt izrunāta, taču lielākajiem homofobiem šķiet, to apžļembājot vēl un vēl – viņi demonstrē savu “pareizumu”, savu vīrietību vai pozu – “nekad nepieņemšu darbā homoseksuāli”…

    …vienu gan viņi piemirsuši – netradicionāli orientēti cilvēki nav atlidojuši no Marsa, bet dzimuši tiem pašiem heteroseksuāļiem….tā teikt – tradicionāli orientētie “saražojuši brāķi”…ko, nu?…allaž piemirstot, ka pašiem aug bērni un mazbērni…un…vai saviem bērniem, mazbērniem tie veltīs tikpat aizskarošus apzīmējumus, liks aizvērt muti un ieslēgs skapī?…

    …tāpēc…nespļaujiet akā, var nākties pašiem no tās dzert…

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    literally > literally 16.06.2015. 08.32

    Īsti neiebraucu komentārā. Jo jā, LGBT cilvēki tiešām mēģina panākt vienlīdzību starp hetero un LGBT ģimenēm. Tiešām nesapratu, kā vienlīdzība pēķšņi sagrauj visu iepriekšējo paaudžu mantojumu?

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    literally > literally 16.06.2015. 08.34

    zanE, jup, piekrītu, bet nu, te dažam labam tas tik dziļi galviņā ievilcies, ka runāt kā ar sienu…

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > literally 16.06.2015. 08.41

    Nu tad piefiksēsim, vai jaunais profils veidots kādam konkrētam notikumam (mērķim) pa godu, vai tikai tā nejauši sagadījās… :)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    bez4pieci > literally 16.06.2015. 09.08

    @literally, precīzi pateikts par visiem svarīgākajiem punktiem! Paldies!

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    klusais > literally 16.06.2015. 09.31

    Es kā “lielākais homofobs” :) atļaujos savu kā pret sienu viedokli :)

    1. Pilnīgi piekrītu , ka visi heteroseksuāļi neizzudīs :) un dzimstība nesamazināsies :)

    2. Apžļambātais arguments par bērniem :) … pieminot par mīlošajiem vecākiem mēs aizmirstam ,ka piemēram tie paši bērni ies skolā un interesanti kādu iespaidu atstās vienaudžu attieksme pret faktu , ka viņiem ir divas mammas vai divi tēvi. Domāju , ka nav jāstāsta cik bērni var būt nežēlīgi …

    3. Praids kā uzmanības pievēršana ? Var jau būt, var jau būt … Šeit ar iznākot no skapja kā viens no iemesliem tiek minēts uzmanības pievēršana … es gan kā “lielākais homofobs” kā pret sienu uzskatu , ka tā vairāk ir zīmēšanās :)

    4. Par minoritāšu problēmu mešanu vienā katlā … tad varbūt gaidām ,kad sāks galvas celt pārējās minoritātes . Varbūt pārējie nav tik droši kā homoseksuāļi ? Tad nopietni varēsim sākt apspriest attiecības starp mīļoto suni un saimnieku vai saimnieci … kapēc viņi nevarētu ieviest revolūciju un dibināt ģimeni ? :)

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    literally > literally 16.06.2015. 09.58

    Kad nav ko atbildēt ķeramies pie tā, kādēļ ir jauns profils? Tā sagadījās, jo ir.lv neizmantoju, bet iekomentēt vēlējos, un komentēt varēja tikai autorizējoties. :) :)

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    literally > literally 16.06.2015. 10.09

    Klusajam

    Labi, tad pirmajam punktam braucam pāri;

    2. Atvaino, piedod, bet neviens bērns nepiedzimst par homofobu, pats savus bērniņus esi mācījis naidu, tādēļ šo te gan nepagriez atpakaļ uz LGBT. Un jaunajiem ar pielāgošanos iet acīmredzami vieglāk kā iepriekšējām paaudzēm. :) :)

    3. Zīmēšanās, protams. Kad kāda heteroseksuāla slavenība sāk reklamēt savas attiecības visos žurnālos un kur tik vēl ne, tā ir norma. Bet kad cilvēks iznāk no skapja publiski, lai izplatītu domu, ka hetero nav norma, ka ir veiksmīgi cilvēki arī ar citām orientācijām, tad tā ir zīmēšanās? Kā tad lai izdara iepriekš minētos mērķus tā, lai homofobam neizskatītos pēc zīmēšanās? Heteroseksuāļiem tā riebjas, ka LGBTQ+ cilvēki iznāk no skapjiem un nesēž klusi aiz aizslēgtām durvīm.

    4. Kāds sakars zoofīlijai pie šī punkta? Varbūt homofobi varētu beigt lekt no viena grāvja otrā un redzēt pasauli tikai baltu vai melnu? Ar minoritātēm bija domātas citas rases mūsu valstī, kuras te viens otrs bija iemetis vienā katlā ar LGBT. Un protams, tev, kā baltajam hetero cilvēkam būtu ļoti smagi pārdzīvot, ka minoritātes gūst vienlīdzību, jo tavā melnbaltajā pasaulītē tas nozīmē, ka kāds nozags tavas un tikai tev piederošās tiesības.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > literally 16.06.2015. 11.13

    literally –

    Par

    2. Teorija un realitāte mēdz atšķirties . Un jautājums nav par to kurš kā ir audzinājis savus bērnus , bet par to ,ka realitātē bērni diemžēl mēdz būt nežēlīgi un var pavilkties uz bara efektu .

    3. Nē nu protams var pilmēness laikā arī tvītot ,ka lepojas ar to , ka ir gejs :) Man piemēram nenāktu prātā to rakstīt , jo kam tas interesē . Es to uzskatu par stulbumu nevis par baigo uzdrīkstēšanos.

    4. Par zoofīliju – ja jau runājam par dažādām mīlestības formām , tad kapēc nevaram runāt par zoofīliju ? Ja jau skatamies uz problemu plašāk , tad visā spektrā . Un kur tika minēts par citu rasu diskrimināciju mūsu valstī ? Mēs tak par kādiem ierobežojumiem šeit spriežam . Vai afroamerikāņiem ir liegts precēties ar baltās rases sievietēm ? :)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    literally > literally 16.06.2015. 11.25

    2. Nu, tagad ir bērni, kuri slēpj savu identitāti no vecākiem un pārējiem un jūtas neaizsargāti un disforiju. Bet LGBT bērni būtu atbalstīti no ģimenes puses un tiem kā jebkuram bērnam pienāktos aizsardzība skolā un ikdienā. Atkārtošos ar ieteikumu palasīt viendzimuma ģimenēs augušo bērnu blogus/video.

    3. Tev tas ir stulbums, jo tev tam nav jāiet cauri. Nav tava vieta runāt par to, kas ir uzdrīkstēšanās un, kas ne, kad tev tas nav jāpiedzīvo.Un pēdējo reizi, kad pārbaudīju man mēness fāzes seksualitāti neietekmē, nezinu kādi spīdekļi ietekmē tavu draugu :) :)

    4. Ak dies, tik daudz ignorances vienā punktā. Zoofīlijā viena puse nevar dot savu piekrišanu uz attiecībām, un viena puse nav cilvēka suga. Tas, ka met to šeit klāt parāda, ka kul tukšu gaisu. Un par rasu diskrimināciju minēja kāds iepriekšējā lapā, atzīmējot, ka vienas minoritātes problēmas ir svarīgākas kā otras, kas ir nepareizi, nevajag ģeneralizēt, klusais, un ja tu gribi paskatīties plašākā spektrā, bija laiks, kad afroamerikāņi bija tādā pašā pozīcijā kā LGBTQ+ tagad, un kā viņi panāca vienlīdzību? Ja nemaldos, tu to sauktu par zīmēšanos :) :)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > literally 16.06.2015. 13.26

    Ko nozīmē jēdziens ”homofobs”.Ja es kā biologs homoseksualitāti uzskatu par seksuālu novirzi,kuru nekādā gadījumā nedrīkst uzskatīt un nodēvēt par normu,jo tāda sabiedrības attieksme var ietekmēt nenobriedušas jaunās paaudzes prātus un veicināt homoseksualitātes izplatīšanos,līdz ar to arī šīs kopdzīves veidus nedrīkst uzskatīt par ģimeni,kādā sakarā mani varētu uzskatīt par naidīgu pret homoseksuāliem cilvēkiem?

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > literally 16.06.2015. 14.16

    literally –

    2. Laikam jāvienojas par ko runājam – par homoseksuāliem bērniem skolā vai bērniem kas auguši viendzimumu ģimenēs un ir hetero orientēti. Kā vienā tā otrā gadījumā patreizējā situācijā vienaudžu psiholoģiskais spiediens diemžēl būs – un ja pirmajā gadījumā tas saistīts ar situāciju , ko daba bērnam radījusi, tad otrajā gadījumā situāciju iniciē vecāki. Un var tur viņus visādi atbalstīt no ģimenes puses , bet savu devu viņi diemžēl dabūs …

    3. Vai tad rakstīju , ka Mēness fāzes ietekmē seksualitati ? :) Psihi ietekmē :) un sefišķi šizofrēniķiem :)

    4. Kapēc nevar dot piekrišanu ? Paskaties plašāk , varbūt vienkārši nevar to ieraudzīt . Paies laiks un tā arī kļūs par normu . Cilvēks iemācīsies nolasīt dzīvnieku domas un bāze gatava :)

    P.S. Kādreiz vēl krievu laikos gāja stāsti par vientuļām dāmītēm kurām bija lieli suņi :) :) :)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Ciniķis > literally 16.06.2015. 14.31

    “Vienīgais cipars, kas samazināsies, iespējams, būs izbraucēju skaits, pašnāvību skaits uc.” – nu ja jau izbrauc pederasti, tad tas nebūt nav tas rādītāsjs, kas jāsamazina.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    literally > literally 16.06.2015. 15.52

    Tādā sakarā ka jūs esat pret homo atiecībām. Kas tur par sarežģītu loģiku?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    literally > literally 16.06.2015. 15.54

    Jūs runājat par suņu domu nolasīšanu, lai tos izmantotu attiecībās un mēs esam šizofrēniķi… nu ja, nu jā.

    Es padodos uz šo ignoranci, peldiet savā neziņas čupā tālāk. :)

    Pārējiem, tiekamies gājienā! ^^

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > literally 16.06.2015. 18.34

    literally – vai tas bija baltais karogs ? :) :) :)

    Kā domājat – suņiem nevar būt domas ? Tikai cilvēkiem piemīt tādas emocijas kā mīlēt ? :)

    Bet par pilmēnesi varat palasīties , varbūt kādreiz noderēs , kad būsiet izmantojusi spermas donora pakalpojumus :) – http://www.maminuklubs.lv/mazulis/20120827-pilnmeness-ka-tas-ietekme-pieaugusos-un-bernus-/

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > literally 16.06.2015. 22.58

    literally Tādā sakarā ka jūs esat pret homo atiecībām. Kas tur par sarežģītu loģiku?

    ===================

    Tur nav nekādas loģikas.Pēc analoģijas – ja es esmu pret aklumu,kurlumu,tātad es esmu naidīgs pret aklajiem un kurlajiem?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > literally 17.06.2015. 00.27

    Pārējiem, tiekamies gājienā!

    ————————–

    saucēja balss tuksnesī… ;)))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Jānis Ķ€NGURS €iroN€ 16.06.2015. 01.08

Kā ieviest fīlijas prasot sev kā minoritātēm tiesības un ieviest minoritātes tiesības.

Perversiju legalizācijas tehnoloģija („Overtona logs” sociālo izmaiņu modelis)

https://infoagentura.files.wordpress.com/2014/01/00310_overtona_logs_modelis.jpg?w=640&h=392

https://infoagentura.wordpress.com/2014/01/29/perversiju-legalizacijas-tehnologija-overtona-logs-socialo-izmainu-modelis/

+4
-7
Atbildēt

0

Jānis Ķ€NGURS €iroN€ 15.06.2015. 23.21

Ziņu dienests ir tagad atklāts geju iepazīšanās sludinājumu dēlis. Nu viens homo arī šeit parādījās. Kautkāds lauku kraķis paziņos un mēdijos to sludinās? Vāu! Tas ir kas īpašs? 12 gejs Latvijā? Pilnīgs stulbums, jo ir tak daudzi, bet stulbi ir visiem ar to lielīties. White power and Black power and Pride power ir slimu cilvēku mānija.

+8
-7
Atbildēt

1

Māra Krontāle 15.06.2015. 21.09

Neredzu it kā apsolīto portretu. Kādreiz pazinu vienu Tālivaldi Kronbergu. Vai tas ir tas pats?

+2
-1
Atbildēt

0

Drosma 15.06.2015. 21.05

Jautājumiņš Kronbergam un daudzu jūs tur vēl tai skapītī sēž?

+8
-10
Atbildēt

1

    klusais > Drosma 15.06.2015. 21.28

    Ārlietu Ministrijas skapis :) :) :)

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

klusais 15.06.2015. 21.03

Varbūt nedaudz no cita redzes viedokļa – man tāda sajūta , ka visa ņemšanās ap homoseksuāļiem un viņu īpašo statusu ļoti atgādina stāstu par izredzēto nāciju , kuru visi it kā nemitīgi cenšas iznīcināt. Jautājums , kas viņus vieno … Es atļautos minēt , ka tas ir stāsts , ka kā vieni , tā otri “velk” līdzi savus “brāļus un māsas”. Un tā ejot pa dzīvi un sūdzoties par grūtībām viņi patiesībā izslēdz no spēles citus . Cik nav dzirdēts par zilo mafiju … cik nav dzirdēts par ebreju solidaritāti … un te uzrodas jautājums – vai tā ir nejaušība , ka Hitlers pasludināja homoseksuāļus un ebrejus ārpus likuma … ?

+11
-12
Atbildēt

4

    Drosma > klusais 15.06.2015. 21.11

    Hitlers gribēja ebreju naudu un ebreju talantus.

    Ebreji ir izredzētā tauta, jo vienīgā, kuru ticība spējusi saglabāt kā nāciju cauri gadu tūkstošiem, cauri simtiem tūkstošu zemju un tautu.

    Ja nu es kādus apskaužu tad tie ir ebreji.

    Mums var patikt un var nepatikt tas, kā ebreji ir pratuši par sevi pastāvēt, bet viņi ir pratuši.

    Man uzdāvināja mākslas grāmatu ar erotisko mākslas darbu reprodukcijām – un tur ir pilns ar divu vīriešu, vai divu sieviešu tuvības aktiem, tāpēc es ne par ko īpašu homoseksualitāti neuzskatu, lai kādos praida koros vai vēl kaut kā viņi arī neuzstātos.

    Tas,ka partnerattiecību tiesiskais aspekts nav sakārtos – sasodīts, tad kārtojiet to ar likumdevējiem , nevis tagad skraidīsiet pa Rīgu cilvēkus baidot.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 15.06.2015. 21.17

    Skaisle – par ebrejiem skaidrs … bet kapēc homoseksuaļus Hitlers nīcināja ? Ko no viņiem gribēja ?

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    Drosma > klusais 15.06.2015. 21.59

    Nezinu gan. Cik nopratu – Hitlera Uebermesch tēlam geji tomēr neatbilda.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 15.06.2015. 22.05

    Es neuzstāju uz savu viedokli, bet man domāt vai tik tomēr atslēgas vārds bija šo personu spēja vienoties … un tas varēja būt bīstami …

    Ja sanāk laiks iesaku palasīt kā veidojās Izraēlas valsts un ar kādām metodēm tika grauta Palestīnas valsts …

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

mūsu alus 15.06.2015. 20.39

Iebilde Nr.1. Fotogrāfijā ir redzams karogs nevis seja.

Iebilde Nr.2. “Nav homoseksuālu un heteroseksuālu cilvēku. Ir tikai homoseksuāli un heteroseksuāli dzimumakti. ” /Gors Vidals/

+6
-8
Atbildēt

1

Optiskais Tēmeklis 15.06.2015. 17.40

“KRONBERGS IZGLĪTĪBAI”? :)

+8
-12
Atbildēt

0

vilnis 15.06.2015. 16.46

Kurš Jums pāri dara?

Es, heteroseksuāls vīrietis, atnācis no darba, vakariņoju ar sievu un bērniem. Ieslēdzam TV, bet tur – atkal kāds homoseksuāli orientēts cilvēks mēģina man iestāstīt, ka tas, ko es šobrīd daru, nav pieļaujams, jo es esot tik egoistisks, netolerants, ksenofobs, bez empātijas jūtām, neieinteresēts viņa “skeletos”, vārdu sakot – lops. Kā, es, ar tik netīru sirdsapziņu vēl spēju maizi ēst?

Nu, nezinu. Es par homoseksuālistiem nedomāju, kreņķi neķeru, ar dažiem draudzējos (t.i. mierīgi sadzīvoju). Tad kāpēc Jūs (LGBT personas) nevarat pieņemt mani tādu, kāds esmu es? Vai man katru reizi Jūs sastopot būtu jāskaita pantiņš: “Mežā koki dažādi…vāveres un piepes.”?

+20
-18
Atbildēt

9

    dzeris49 > vilnis 15.06.2015. 16.56

    Kuru programmu skaties, jebkurā gadījumā, kanālu pārslēgt – tāda doma prātā neienāca?

    Tev tie homoseksualisti uzmācās, nosoda par tavu heteroseksualitāti, uzskata, ka tu esi slims vai vispār perverss?

    +18
    -13
    Atbildēt

    0

    Drosma > vilnis 15.06.2015. 16.57

    Piekriitu. Vareetu domaat,ka mums jaajuutas vainiigiem tikai par to,ka vinji ir citaadi. Nu lai ir.

    +11
    -18
    Atbildēt

    0

    beta > vilnis 15.06.2015. 17.21

    Kurš Jums pāri dara?

    ———–

    Tās jau ir tās mentālās problēmas, nikni uzbrukt, bet tēlot upurus, apgriezt pasaules pamatvērtības, bet vainu par pamatvērtību čakarēšanu uzkraut tiem, kas tās ievēro…

    Diezgan liela līdzība ar Krieviju, kura rīkojas līdzīgi, gan drusku citu (impērisku) problēmu mākta. Kaut gan, iespējams, ka Krievijas galvenais “stūrmanis” arī gluži vienkārši ir homoseksuāls…

    +16
    -15
    Atbildēt

    0

    DD1 > vilnis 15.06.2015. 18.02

    > beta

    “nikni uzbrukt, bet tēlot upurus, apgriezt pasaules pamatvērtības, bet vainu par pamatvērtību čakarēšanu uzkraut tiem, kas tās ievēro…

    Diezgan liela līdzība ar Krieviju, kura rīkojas līdzīgi”

    Man arī tieši tā tas izskatās.

    +12
    -13
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > vilnis 15.06.2015. 18.17

    Tās “pamatvērtības” jums sakrīt ar Krievijas “pamatvērtībām”, vismaz, attiecībā pret šo tēmu, tur jums taisnība, un galīgi nesakrīt ar Eiropas un citu demokrātiju vērtībām.

    +13
    -12
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > vilnis 15.06.2015. 20.44

    Homoseksuāļiem ir tieši tās pašas Satversmē nostiprinātās pamattiesības, kas visiem pārējiem cilvēkiem, taču tās viņiem piemīt kā cilvēkiem, nevis kā homoseksuāļiem. Runāt par kaut kādām īpašām seksuālo minoritāšu tiesībām nozīmē pārkāpt cilvēktiesību universalitātes principu, radīt īpašu privileģētu personu grupu, vadoties pēc seksuālās uzvedības kritērija, un piešķirt šīs grupas piederīgajiem speciālas tiesības. Jā, valstij ir pienākums izturēties pret homoseksuāli tieši tāpat, kā pret jebkuru citu pilsoni, bez jebkādas diskriminācijas, taču no tā nebūt neizriet, ka valstij ir pienākums atbalstīt homoseksuālu dzīvesveidu.

    https://www.draugiem.lv/kristine.liepina/blog/?p=13002782

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    DD1 > vilnis 15.06.2015. 20.53

    > mūsu alus

    “Homoseksuāļiem ir tieši tās pašas Satversmē nostiprinātās pamattiesības, kas visiem pārējiem cilvēkiem, taču tās viņiem piemīt kā cilvēkiem, nevis kā homoseksuāļiem.”

    Man ļoti patīk viss Jūsu texts. Gluži manas domas. Man nav skaidrs, kāpēc citi to neredz tā kā Jūs.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    klusais > vilnis 15.06.2015. 21.06

    DD1 – varu izteikt aizdomas, ka citi izliekas neredzam , jo tas nav labais tonis , bet visi tak vēlas būt labie, inteliģentie :) :) :)

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > vilnis 15.06.2015. 21.13

    DD1, teksts nav mans, bet tam piekrītu. Saite uz orģinālrakstu zem teksta.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

Drosma 15.06.2015. 15.51

Man ar Jums T.Kronberg ir bijusi “dariishana” vairaakkaart un Juusu orientaacija muusu dariijumus nekaadi nav trauceejusi, ja nekaita to vienu reizi Vaacijas veestnieciibaa, kad Juus visus viirieshus sveicinaajaat , bet mani ignoreejaat – jo es biju svaarkos nevis biksees.

Kaapeec un kam taa Juusu “atziieshanaas” ir vajadziiga – man gruuti saprast un izprast. Ja nu vieniigi Juus izmantojat gadiijumu, lai sevi reklameetu.

Un tas nav ne godiigi , ne taisniigi. Visi shie pekstinji ,ka kaa geji slikti juutaties un apvainoti – mani tas provocee tikai un vieniigi uz rupjiibu, kuru pashaudzinaashanas noluukos tomeer negribu te rakstitt.

Vaardu sakot – neko jaunu nepateicaat , tikai radiijaat neizpratni un nesapratni.

Es starp citu esmu heteroseksuaala. Man joprojaam patiik viirieshi. Un? Ko man tagad dariit ?

Kaut kaads zemisks murgs!

+15
-20
Atbildēt

6

    dzeris49 > Drosma 15.06.2015. 16.38

    Brauc uz Krieviju, būsi starp “savējiem”, ko tu dari Zviedrijā, ko nesen slavēji, kur homoseks. laulības sen legalizētas?

    +17
    -12
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 15.06.2015. 16.55

    Nekomandee, mani dzheri.

    Un pats brauc , ja gribi.

    Uzskatu,ka praids Latvijaa nav vajadziigs, jo tas neko nerisina,tracina pretiniekus un uzjautrina zinjkaariigos. Un taapeec ,ka es taa uzskatu – tev nav tiesiibas mani uzreiz izsuutiit no valsts, vecais patriarhs!!!

    +12
    -17
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Drosma 15.06.2015. 18.23

    Un kāda tev daļa par to praidu?

    Tev kāds liek tur piedalīties?

    Rīko savu heteroseksualistu prasidu, kurš tev traucē?

    Kāda tev daļa par to, ko dara homoseksuailisti, un kā tev tas traucē, viņiem būtu jāprasa tev atļauja, kur un kad viņi var pulcēties, un ko drīkst, un ko nedrīkst darīt, ja aizmirsi, viņiem tādas pat tiesības, kā tev.

    +18
    -9
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 15.06.2015. 21.04

    Nu džeri, nelecies. Man ir tieši tikpat liela daļa kā Tev. Vai tikai tas nebija džeris , kurš te gaudojā kā vilks pret mēnesi par demokrātiju, bet tagad kā Latvijas jauno pasu vecais patriarhs vēzējās ar koku pret visādiem citādiem viedokļiem ?!!!

    Nenosmieties – pigu tev nevis demokrātiju ar tādu piegājienu.Kur esi bijis tur paliksi ar savu lielo bozi. Un jo vairāk tu te ārdies, jo man tāds praids vairāk riebjas. Un man ir tiesības paziņot,ka man riebjas. Tikko lasu,kā vēža slimniekiem uz izmeklējumiem jāgaida pusgads, par to mūsu valstij,mūsu sabiedrībai būtu jāuztraucas, nevis kaut kādiem sasodītiem amerikāņu kalniņiem pakaļtaisīties.

    Vārdu sakot – man ir pilnīgi vienalga ko kurš un ar ko un kā dara ar savu seksualitāti, bet man riebj – man nav pieņemams, kā homoseksuāļi mēģina risināt to,ko viņi uzskata par problēmām.

    Ir simtiem daudz svarīgāku problēmu. Varbūt tieši tāpēc ,lai pūlis ceptos par praidu, nevis patiesām problēmām tas ir Rīgā??

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    Lelde Krasti?a > Drosma 19.06.2015. 12.04

    Ārdies tikai Tu pati, skaisle. “Zemisks murgs”, “riebjas”… Prasti.

    Dzeris49 Tev tikai izskaidro pašsaprotamas lietas par vārda/pulcēšanās brīvību, par kurām acīmredzot nekad agrāk neesi dzirdējusi.

    Ja Tev rūp vēža slimnieki, tad noziedo kādu naudiņu, nevis sēdi te un izpaud savu agresiju pret mūsu pašu līdzcilvēkiem.

    Un jā, ir viņiem tiesības prasīt vienlīdzīgu attieksmi, vienlīdzīgas tiesības kā heteroseksuāļiem un cieņu pret sevi. Savukārt tādas skaisles uzskatāmi apliecina, ka viņiem praidā IR jādodas, jo ar cieņu mūsu sabiedrībā ļoti švaki vēl arvien.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 20.06.2015. 09.15

    Mani aizskar un pazemo un man nav pieņemams veids, kādā homoseksuāli cilvēki pieprasa sev kādas papildus tiesības un iespējas. Tas arī ir sausais atlikums – no visa manis rakstītā. Ja homoeksuāļi uzskata,ka viņi kaut ko atrisinās ar praidu ,jo viņiem ir tādas tiesības, tad es turos pie savām tiesībām paziņot, ka man tas nav pieņemams un es to neatbalstu. Un ka tāpēc tu mani te pulgo un noniecina parāda tikai un vienīgi to ,ka paši homoseksuāļi ir vēl lielāki naida un neiecietības sludinātāji kā heteroseksuāļi . Kratīt savu pamācošo pirkstu citiem acīs un pašiem darīt to pašu un vēl vairāk – to es saucu par liekulību un tā man riebjas. Bet – ej vien savā gājienā – es esmu ceļā uz tālām un ziedošām pļavām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Valdis Eiserts 15.06.2015. 14.25

Kalnbērzs, nabadziņs, nav pakonsultējies ar dzeris49.

+11
-18
Atbildēt

3

    edge_indran > Valdis Eiserts 15.06.2015. 14.54

    ——–Dzeris49:”(..)Un, agri vai vēlu, tas tiks legalizēts arī Latvijā, tāds ir vektors, pēc kura attīstas visa pasaule, izņemot, protams, neatkārtošos, kuras valstis.”

    ==============================================================================

    Dzeris49 savs vektors un konsultants Rietumu vērtību apgūšanā…

    http://thyblackman.com/wp-content/uploads/2012/05/barack-obama-newsweek-cover.jpg

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Valdis Eiserts 15.06.2015. 16.43

    Civilizēta pasaule un PVO aizmirsa uzprasīt ģenerāļa rostina, eieserts, normunds, edžus, skaisles un andreja viedokli, palasot šos jūsu komentārus, noteikti mainīs attieksmi pret homoseksualismu.

    Kaut, kas nu kuram ir tā civilizētā pasaule, jums tā noteikti nav ES un ASV.

    +17
    -10
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Valdis Eiserts 15.06.2015. 17.26

    Civilizētā pasaule dzeris49 varētu iemācīties burtiņus pārrakstīt, ja defekts nav iedzimts.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

ierados 15.06.2015. 14.15

Lai nu kā ar to orientāciju, zinātnisku diskusiju, bet. Tam visam nevajadzētu pārvērsties par modes lietu. Starp citu, vai “netradicionālā” orientācija nav lipīga, ja tā ir slimība?

+7
-16
Atbildēt

2

    edge_indran > ierados 15.06.2015. 14.43

    ———-

    HIV infekcijas izplatība Latvijā

    HIV/AIDS gadījumi Latvijā tiek reģistrēti kopš 1987.gada. Pirmie HIV gadījumi Latvijā, tāpat kā citur pasaulē, tika atklāti starp vīriešiem, kuri to bija ieguvuši homoseksuālu dzimumkontaktu rezultātā.

    http://www.spkc.gov.lv/images/1621.png

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Normunds > ierados 15.06.2015. 15.33

    Jā, ekstremitātes lūzums ar ir lipīgs.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

Anonīms 15.06.2015. 13.05

Akadēmiķis Viktors Kalnbērzs ir ārsts, ķirurgs, visā pasaulē slavens operāciju lielmeistars, vairāku valstu zinātņu akadēmiju akadēmiķis, bijis 9. Saeimas deputāts, Saeimas Cilvēktiesību komisijas loceklis, bijis arī Rīgas Domes deputāts.

Lūk, fragments no viņa savulaik sniegtās intervijas žurnālā KABINETS:

Žurnālists jautā: – Šo jūsu minēto un daudzu citu novēroto faktu izgaismojumā tagad dienas kārtībā tomēr ir jautājums – vai homoseksuālisms ir slimība, vai tomēr izsmalcināta izvirtība? Ko jūs kā ārsts, kā akadēmiķis par to varat teikt?

Kalnbērzs: – … kā ārsts šo parādību es tomēr neuzdrošināšos nosaukt par normu.

Žurnālists: – Tad jautāšu savādāk. Esmu runājis ar dažādu jomu mediķiem, kuri privātā sarunā atklāti pasaka – nu tā taču ir slimība, nav divu domu. Bet tad, kad aicinu to apliecināt publiski, tad visi kā viens novēršas un atsakās. Kāpēc, jūsuprāt, tā?

Kalnbērzs: – „Skaidrs ir tas, ka faktiski ir pat bīstami homoseksuālismu atzīt kā normu. Piemēram, tāda it kā blakus lieta kā demogrāfija. Ja visi pieņemsim, ka homoseksuālisms ir norma, tad nebūs tālu tas mirklis, kad vairs nebūs neviena, kas radīs bērnus. Un ja būs arī tā, ka homoseksuālas ģimenes varēs adoptēt bērnus, un tie jau kopš bērnības redzēs tikai tādas attiecības, tad cilvēcei neizbēgami draud izmiršana. Tas ir fakts.“

Akadēmiķis turpina: – „Kāpēc ārsti neņem rokā karogu un neiet kaut ko sludināt? Tad, kad es 6. Saeimā centos kaut kādā veidā nomierināt tās homoseksuālistu delegācijas, man arī nekavējoties sāka piešūt dažādas birkas. Man sauca – jūs esat pret cilvēktiesībām, gribat ierobežot mūsu tiesības un tamlīdzīgi. Mani atkal lamāja visdiktākajiem vārdiem.

Manuprāt, šodien izveidojusies tāda politiskā situācija: ja kāds no maniem kolēģiem atklāti pateiks, ka homoseksuālisms tomēr ir anormālība un… patoloģija, tad uzreiz iegūs zīmogu, ka viņš ir cilvēks, kurš ir pret cilvēktiesībām.“

Žurnālists: – Cilvēktiesības taču ir politisks jēdziens, un tas apliecina tikai to, ka būtībā homoseksuāļu prasības ir tikai un vienīgi politiskas manipulācijas.

Kalnbērzs:- „Jā, tās ir manipulācijas.“

Pieļauju, lielākajai daļai lasītāju nav jautājumu, kas ir Viktors Kalnbērzs ;) Jautājums – vai PVO lēmuma pieņemšanā piedalījās kaut viens cilvēks ar tāda līmeņa pieredzi?

+27
-31
Atbildēt

21

    Ēriks > Anonīms 15.06.2015. 13.11

    Ja jau PVO iet pret veselo saprātu,elementāru loģiku…

    +10
    -20
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Anonīms 15.06.2015. 13.34

    Jā, visa civilizēta pasaule iet pret to loģiku.

    ES, ASV, daļa Āzijas, utt.

    Loģiskas”, protams, ir Krievija, Baltkrievija, Āfrika, šaubu nav, mums jāņem piemērs no tām.

    Kas attiecas uz Kalnbērzu – viņš pats pelnīja naudu, taisot dzimummaiņas operācijas tagadējā Traumu slimnīcā, kas agrāk saucās Traumu institūts, nedaudz viņu zinu, jo, mācoties med. institūtā, tur piestrādāju, tad gan viņš neko tādu neteica.

    Ja viņš uzskatīja, ka tā ir slimība, tad mainot dzimumu pēc “slimu” cilvēku vēlmēm bija ne tikai neētiski, bet, noziedzīgi.

    Par slimību to uzskatīja PSRS un citās totalitārās valstīs, un tas ir labākajā gadījumā, biežāk par to sēdināja cietumā.

    nu prieks par jums, ka gribat atpakaļ tanī iekārtā, kaut, mentāli, acīmredzot, nekur no turienes neesat aizgājuši.

    +28
    -18
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 15.06.2015. 13.49

    Es neesmu mediķis, tāpēc man nav pretargumentu ne Jums, ne Kalnbērzam. Man pat ir smagas aizdomas, ka, lai gan uzdodaties par mediķi, diezin vai spēsiet pacīkstēties ar Kalnbērzu kā teorētisko zināšanu, gan praktisko iemaņu ziņā :) Jo, ja Jūs spētu apgāzt Kalnbērza argumentus, tad necenstos to visu saistīt ar kaut kādiem totalitāriem režīmiem ;)

    +22
    -21
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Anonīms 15.06.2015. 13.52

    Kalnbērzu apgāzusi PVO, pret Kalnbērza argumentiem var atrast 100 cilvēkus ar pretargumentiem, ne mazāk cienījamus.

    +24
    -20
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 15.06.2015. 13.53

    Labi. Iedodiet kaut vienu norādi :) Tikmēr iesaku noskatīties šo interesanto video.

    https://www.youtube.com/watch?v=MVXO3FV5CL4

    +6
    -16
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Anonīms 15.06.2015. 13.58

    Nu kādas vēl norādes, to, ka homoseksualismu no slimību saraksta izslēgusi un par normas variantu atzinusi Pasaules Veselības organizācija, nepietiek?

    To, ka vairākumā dem. valstu arī vairākums iedzīvotāju uzskata to par normu, un ar homofobiju neslimo, nepietiek?

    Ksenofobija un homofobija kā tās paveids ir mantojums no padomju iekārtas, kas, pmazām, izzudīs, tas ir pilnīgi skaidrs, un jau izzūd.

    +18
    -17
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 15.06.2015. 14.04

    Pūlim, kas pieradis, ka viņa dzīvi nosaka kaut kādu organizāciju lēmums, pieļauju, ka pietiek. Man patīk palasīt dažādus dokumentus, padomāt, izprast… turklāt redzu, ka PVO ar savu kompetenci Jūs ir pilnīgi pārliecinājusi. Noteikti tam ir kaut kāds dokumentāls pamats, ar ko esat gatavs padalīties :) Esmu pilnībā atvērts jaunai informācijai. Iemetiet kādu linku uz pārliecinošu pētījumu, lai arī pārējie, t.s. homofobi beidzot var nomierināties :)

    +14
    -14
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Anonīms 15.06.2015. 14.38

    —–gatons Pūlim, kas pieradis, ka viņa dzīvi nosaka kaut kādu organizāciju lēmums, pieļauju, ka pietiek.

    ===============================================================================

    Tautai, kura 25.gados tā nemanāmi par pūli pārvērtusies, pieļauju, ka nepietiek un vairs nepietiks saprašanas apjēgt notikušo – par tautu atkal kļūt ….

    “NE TAUTA VAIRS – VIEN TAUTĪBA jeb Dziesmu un Geju svētki mēra laikā”

    http://www.nebruks.lv/?p=4104#more-4104

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Anonīms 15.06.2015. 14.42

    Uz PVO varam droši paļauties – tur patiesību noskaidro balsojot, kā inkvizīcijā.

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Anonīms 15.06.2015. 14.57

    Te tev,dzeri,vēl viena zinātnieka secinājumi:

    2. “Homoseksuālisms ir ģenētiski noteikts, tātad negrozāms “kā acu krāsa”.” No ģenētiskā viedokļa šāds apgalvojums nav ne ar ko pamatots. Tas izriet no pašu homoseksuālisma adeptu cita apgalvojuma, ka homoseksuālā orientācija ir nepārtraukta pāreju rinda no izteikta homoseksuālisma caur biseksuālismu līdz izteiktam heteroseksuālismam. Šis pēdējais apgalvojums ir tuvs patiesībai un atbilst poligēni noteiktas pazīmes ģenētiskajai determinācijai ar multifaktoriālu izpausmi, t. i., vismaz daļai tās formu svarīgi ir sociālās vides apstākļi, kas nosaka, vai tā izpaudīsies vai ne, daļai – tikai sociālā vide. Arī tas fakts, ka ar gadiem cilvēku daudzums, kas sevi atzīst par homoseksuāli orientētiem, samazinās, liecina, ka šī īpašība nemaz nav tik negrozāma. Piemēram, 1996. gadā Sanktpēterburgā veiktajā pētījumā konstatēts, ka vecumā no 18 līdz 34 gadiem sevi par gejiem atzīst 2,7 % vīriešu, vecumā no 35 līdz 55 gadiem – 0,6 %, vecumā no 55 līdz 74 – 1,3 %. Faktiski, tikai ap 1 % cilvēku ir ar iedzimstošu vai ar embrionālajā attīstībā iegūtu bioloģisku homoseksuālo orientāciju. Līdzīgi kā citas poligēni iedzimstošas novirzes. Pārējie homoseksuālās uzvedības gadījumi ir sociālās vides ietekmē radušies.

    Homoseksuālās orientācijas rašanās cēloņi ir dažādi – kā tas ir ar vairākām bioloģiski sociālajām negācijām – alkoholismu, zagšanu u. c. Kā daudzām sarežģītām cilvēka pazīmēm, īpaši saistītām ar psihi, ir dabisks noviržu procents, kas noteikts ar ģenētiskajām dzimuma veidošanās kļūdām. Par to liecina atsevišķu identisko dvīņu pāru vienādā homoseksuālā orientācija. Nākamais noviržu rašanās periods ir embrioģenēze, kad veidojas dzimumorgāni un dzimumhormoni, kuri iedarbojoties uz smadzeņu attīstību tās maskulinizē (vīrišķo) vai feminizē (sievišķo). Šajā laikā arī citi faktori var ietekmēt smadzeņu maskulinizāciju vai feminizāciju. Pētījumos konstatēts, ka grūtniecēm, kuras, iznēsājot bērnu, lietojušas fenibarbitālus, biežāk nekā tām, kuras tos nav lietojušas, bērni ir ar homoseksuālu vai transseksuālu orientāciju.

    http://www.aprinkis.lv/sabiedriba/dzive-un-ticiba/item/17051-homoseksualisms-biologa-skatijuma

    +9
    -18
    Atbildēt

    0

    Normunds > Anonīms 15.06.2015. 15.27

    Nu kādas vēl norādes, to, ka homoseksualismu no slimību saraksta izslēgusi un par normas variantu atzinusi Pasaules Veselības organizācija, nepietiek?

    ======================

    Pirms izslēdza, PVO homoseksualitāti bija ielikusi slimību sarakstā. Kas zin, varbūt rīt ieliks atkal sarakstā.

    +13
    -16
    Atbildēt

    0

    noyescancel > Anonīms 15.06.2015. 15.30

    Par to Krievijas pētījumu – šaubos vai ļaudis, kuru jaunība iekrita Staļina laikos, mūža nogalē steigs godīgi atbildēt šādā pētījumā.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Anonīms 15.06.2015. 16.53

    “Piemēram, 1996. gadā Sanktpēterburgā veiktajā pētījumā konstatēts… ” – vasrēji ar to arī sākt, tad nebūtu vispār tālāk lasījis.

    Vēl jau tu vari atsaukties uz “pētījumiem”, “zinātniekiem” un “autoritātēm” patreizējā Krievijā, varētu pat minēt, kā argumentu, tās likumdošanu, no kuras mums jāņem piemērs.

    +15
    -12
    Atbildēt

    0

    gunta > Anonīms 15.06.2015. 18.53

    Kalnbērzs: – „Skaidrs ir tas, ka faktiski ir pat bīstami homoseksuālismu atzīt kā normu. Piemēram, tāda it kā blakus lieta kā demogrāfija. Ja visi pieņemsim, ka homoseksuālisms ir norma, tad nebūs tālu tas mirklis, kad vairs nebūs neviena, kas radīs bērnus. Un ja būs arī tā, ka homoseksuālas ģimenes varēs adoptēt bērnus, un tie jau kopš bērnības redzēs tikai tādas attiecības, tad cilvēcei neizbēgami draud izmiršana. Tas ir fakts.“

    —-

    Mani vienmēr ļoti mulsina šis arguments. Tas ir kā – autoram liekas, ka homoseksuālas attiecības ir tik superīgas un aizraujošas, ka, ja vien varētu visi tādām pievērstos? Ļoti jocīgi. Es neredzu šeit loģisko saikni, un tieši tādēļ man liekas, ka ir šausmīgi nepareizi kādu mēģināt “ārstēt”: es esmu pietiekami pārliecināta par sevi, lai zinātu, ka mani nemainītu tas, ja tiks atzītas LGBT kopienas tiesības. Kāpēc lai domātu, ka var izmainīt LGBT cilvēkus? Kaut kāds jocīgs pieņēmums.

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    Dmitrijs Golubevs > Anonīms 15.06.2015. 19.49

    negaidīju tik acīmredzamu loģikas kļūdu no akadēmiķa… “Ja visi pieņemsim, ka homoseksuālisms ir norma, tad nebūs tālu tas mirklis, kad vairs nebūs neviena, kas radīs bērnus.” – idiotisks arguments, jo otrā daļa neseko no pirmās. Homoseksuālitāte nav tas, pie kā tiecās visi cilvēki, ja viņiem to neaizliedz (varat aptaujāt sev pazīstamos heteroseksuālus cilvēkus, cik no viņiem labprāt mainītu orientāciju, ja homoseksuālitāti neuzskatīt par grēku). Normālajā sabiedrībā vienmēr būs absolūtais vairums heteroseksuālu cilvēku, neatkarīgi no tā, vai homoseksuālitāti atļauj vai aizliedz/ārstē. Tātad, no pieņēmuma, ka homoseksuālitāte ir norma neseko, ka var pienākt brīdis, kad nebūs kam radīt bērnus.

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Anonīms 15.06.2015. 20.13

    Kalnbērzs ir labs ķīrurgs, bet, kad viņš sāk filozofēt par to, ka homoseksualistu dēļ notiks cilvēces “izmiršana” – tas ir tik liels absurds, ka te pat komentēt nav ko, nu nevajadzētui viņam komentēt lietas, par ko viņam nav nekāda saprašana.

    Homoseksualisti, maksimāli, ir 10% no populācijas, un tā tas ir visos laikos un visās populācijās, ja līdz šim neesam izmiruši, tad neizmirsim.

    +16
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Anonīms 15.06.2015. 22.47

    Kas jums ir par vainu,kāpēc nodarbojamies ar demagoģiju jau nez kuro reizi?Seksuālās novirzes veidojas ne jau tad,kad cilvēks ir pieaudzis ,nobriedis un pirmā seksuālā pieredze sen jau aiz muguras!Tas notiek krietni agrāk,kad bērni un pusaudži ir viegli ietekmējami un ņem piemēru no apkārtējās vides.Par to izmiršanu-vēl nekad nav bijusi tik intensīvas homoseksuālisma propagandas,sākot jau ar skolām,tā kā sekas mēs tik droši prognozēt nevaram.

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    Jānis Ķ€NGURS €iroN€ > Anonīms 15.06.2015. 23.22

    Bet mazāk paliks. Un jo mazāk rada bērnu jo mazāk cilvēku.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    Jānis Ķ€NGURS €iroN€ > Anonīms 15.06.2015. 23.33

    Izslēgšana nav atzīšana par normu.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Jānis Ķ€NGURS €iroN€ > Anonīms 15.06.2015. 23.36

    Cilvēki jau maina orientācijas atkarībā no propagandas. Kur ir pieņemta zoofīlija un pedofīlija vai tikai homofīlija, tās arī pieņem citi. Kur pieņemta heterofīlija, tur pieņem sev to.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Jānis Ķ€NGURS €iroN€ > Anonīms 15.06.2015. 23.39

    Manabalss.lv ir ielikta partnerattiecību likuma parakstu vākšana.

    To parakstījuši 5000 cilvēku. Ja parakstījuši ir tikai homoseksuāli, tad ja pieņemam ka palikuši Latvijā nav vairs 2milj bet 1,4 mil iedzīvotāju iznāk, ka no visas reklamēšanās radio par šo parakstīšanos ir parakstījušies mazāk nekā 1% jeb precīzi 0.3%.

    Tie nav tevis pieminētie 10%.

    Savukārt radio reklāmā parakstu vākšana ir pozicionēta kā partnerattiecības visiem un nevis tikai homoseksuāliem cilvēkiem, tātad daudzi arī heteroseksuāli ir parakstījuši, jo nav zinājuši par partnerattiecību likuma parakstu vākšanu, kā precību apiešanu homoseksuāliem cilvēkiem. Tātad homoseksuālu cilvēku uzskaite partnerattiecību likuma parakstos atspoguļo mazāk nekā 5000, tātad mazāk nekā 0.3%. Varbūt atņemot heteroseksuālos parakstītājus pat tikai 0.2 procentu jeb katrs 2800.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

dzeris49 15.06.2015. 12.37

Atbalstu Tālivaldi, drosmīgs solis, ņemot vērā situāciju Latvijā.

Homoseksualisms nav nekāda slimība, tas ir normas variants, un to tiešām atzinusi PVO.

Toties slimība ir homofobija, homofobiem, protams, PVO nav nekāda autoritāte, un to jau var redzēt pēc komentāriem, kā uzbudinājies ģenerālis rostins, nenoliedzami slims cilvēks, gan jau tūlīt parādīsies arī viņa sekotāji un domubiedri.

+28
-24
Atbildēt

7

    andrejs > dzeris49 15.06.2015. 12.53

    homofobija ir pediņu izgudrojums. Pats vārds jau ir stulbs un absurds…

    Jāpiebilst, ka no viņiem neviens nebaidās, ne velti viņus tautā jau vismaz pusgadsimtu (kopš sevi atceros), bet varbūt arī daudz senāk, dēvē par mīkstajiem…

    homo ir cilvēks.

    fobija ir bailes.

    +23
    -24
    Atbildēt

    0

    beta > dzeris49 15.06.2015. 15.23

    PVO, FIFA, EDSO… par ko tik šīs organizācijas nav izteikušas viedokļus… cilvēki, vien tur sēž, naudiņu mīl, ko vajag pateiks, maksā tik…:)

    Homoseksuālisti ir dabas kļūda mentālā līmenī, fiziski vairoties var, bet negrib.

    Toties mēģina vairoties mentāli, pie iespējas pavedinot jaunus zēnus, vēl nenobriedušas personības.

    Esmu divu dēlu māte, man ar viņiem labs kontakts, ir daudz ko stāstījuši, arī to, kā homīši mēģinājuši pavedināt… manējiem tas gājis secen, bet ir kas uzķeras.

    Kā darbadevēja NEKAD savā kolektīvā neņemšu homoseksuālistu, ja vien varēšu to nedarīt. Bet citādi, vēlu viņiem harmonisku dzīvi uz mūsu kopējās Zemītes.

    +20
    -22
    Atbildēt

    0

    Normunds > dzeris49 15.06.2015. 15.24

    Dzeri, pārstāj kurināt naidu pret homofobiem. Ja tā patiesi ir slimība, tad tu, kā ārsts, uzvedies vnk cūciski!

    +20
    -19
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 15.06.2015. 20.22

    Nu kādu naidu, žēl cilvēkus, kuri nespēj pieņemt to, ko nesaprot, un tāpēc reaģē ar agresiju un noliegumu.

    +16
    -6
    Atbildēt

    0

    Māra Krontāle > dzeris49 15.06.2015. 20.59

    Autors tak paskaidroja, ka nav slimība.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Ciniķis > dzeris49 16.06.2015. 14.42

    “Homoseksualisms nav nekāda slimība, tas ir normas variants, un to tiešām atzinusi PVO” pēc milzīga pederastu spiediena.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > dzeris49 17.06.2015. 16.27

    Man nav iebildumu pret pieaugušu cilvēku, vispusēji labprātīgām attiecībām, bet gājiens neattiecas tikai uz tiem, kas tajā piedalās.

    Šeit ir video no praida gājiena Toronto 2014 (ja pareizi saprotu).

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zdJmVQIIFfg#t=90

    Dzeri, jautājums (vairāki) Tev kā pārliecinātam praida gājiena atbalstītājam:

    Vai plikiem pieaugušajiem, dienas gaismā staigāt pa ielu ir normāli (sk. video)? Vai tas ir normāli, ka bērniem ir jāredz bars ar plikiem, svešiem pieaugušajiem? Ok, saprotu bučojas, apkampjas, priecājas, pārģērbjas – bet kāpēc jāizliek apskatei ģenitālijas? Vai tad to nesauc par ekshibicionismu? Mēteļu virinātājus taču (it kā) tvarsta? Vai tad ja to nosauc “sensitīvā” vārdā, tad tas ir ok?

    Vai gadījumā, ja Erots dalībnieki ietu svētdienā pusdienlaikā pa vecpilsētu savos “darba tērpos” – tas būtu jāļauj? Vai tas tomēr nebūtu iederīgi?

    P.S. Pat “tradicionālie” pliko skrējieni (vai kā tur bija), tie taču arī nenotiek gaišā dienas laikā? Nūdistu pludmales arī tomēr ir kaut kā nodalītas, nevis pilsētas centrā?

    P.P.S. Un nesaki (ja nu tomēr pats nesaproti, cik tāds piedāvājums ir absurds un neiecietīgs), ka visiem, kam kaut kas nepatīk uzreiz ir jāvācās prom.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Kārlis Streips 15.06.2015. 11.25

Nu tad sveiks pulciņā. :)

+20
-14
Atbildēt

0

locus 15.06.2015. 10.33

Vai Jūs domājat, ka čigāni un un afrikāņu latvijā darba tirgū netiek diskriminēti? Kamēr mazajā mazītiņajā Latvijā uz tumšas ādas krāsas cilvēkiem skatīsies ar aizdomām, mani ar kārtējiem paziņojumiem tipa “Kārtējais homoseksuālis izlec!” pārsteigt nevarēs.

+9
-14
Atbildēt

0

Krista Kalnbçrziòa 15.06.2015. 10.31

Pareizi, atbalstu autoru. Arī man ir apnicis runāt ar cilvēkiem, kuri apgalvo, ka būt homoseksuālam mūsu sabiedrībā ir viegli, diskriminācijas nekādas. Bet nu tā jau ir, ka lielākoties šie cilvēki vienkārši nevienu homoseksuāli nepazīst, vai visbiežāk pazīst kādu, kurš ir spiests slēpties.

+31
-23
Atbildēt

0

Sanda 15.06.2015. 10.31

Visu cieņu, Tālivaldi! Lai veicās!

P.S. ļoti interesanta Europride nedēļas programma – iesaku visiem iedziļināties un apmeklēt pasākumus!

+28
-23
Atbildēt

7

    Ēriks > Sanda 15.06.2015. 13.00

    Kādā ziņā iedziļināties?

    +20
    -20
    Atbildēt

    0

    Drosma > Sanda 15.06.2015. 16.04

    Viss,ko par seksualitaati vai geju, vai lezbieshu seksu gribas uzzinat ir atrodams internetaa.

    Praids ir vienkaarshi sabiedribas izklaides pasaakums. Senajaa Romaa izklaideejaas kristieshus barojot lauvaam – praidos – demonsteejoot savu seksualitaati, kurai ikdienaa neviens nepieveersh uzmaniibu.

    Buutu pret pedofiiliju , pret Eiropas islamizaaciju riikojushi praidus, bet – kaa lai pasaka – kas gan ir visas citas pasaules nelaimes sal’idzinaajumaa ar … ai nu labi, jau apnika – godavaards.

    Kaa saka – lai jums labi klaajas, bet priadu es nekad nepiedoshu – allazh ar ljaunu vaardu piemineeshu.

    luuk.

    +11
    -25
    Atbildēt

    0

    noyescancel > Sanda 15.06.2015. 16.31

    Es jums nekad nepiedošu 8. martu.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Drosma > Sanda 15.06.2015. 16.45

    TICU JAU TICU, BIJA TIK EERTI UZ SIEVIESHU REEKINA DZIIVOT .

    TAGAD NU PASHI TIEKAT GALAA . SKRIENAT NU SAVOS PRAIDOS.

    +5
    -22
    Atbildēt

    0

    noyescancel > Sanda 15.06.2015. 17.01

    Nepateicība – pasaules alga.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Drosma > Sanda 15.06.2015. 17.22

    Tam nu es atkal piekriitu. Taa tas ir.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > Sanda 15.06.2015. 19.33

    Vai nu vienas nedēļas nogales dēļ vērts bija jaunu profilu veidot?

    +10
    -14
    Atbildēt

    0

Valdis Eiserts 15.06.2015. 10.23

Seksuāli dezorientētie sāk sabiedrības saliedēšanas nedēļu. Izmantos exhibicionisma metodi.

+25
-35
Atbildēt

3

klusais > klusais 16.06.2015. 14.27

Pilnīgi normāli , bērns jau no mazotnes cīnās par savām tiesībām :)

+4
-5
Atbildēt

0

Normunds > Normunds-14 15.06.2015. 18.03

Tā vnk ir reklāma.

+7
-14
Atbildēt

0

dzeris49 > dzeris49 15.06.2015. 18.20

Nepieminētu, ja mums pret šo tēmu būtu attieksme, kā vairākumā ES valstu, kur tas vispār satrauc tikai galīgākos margināļus, un sabiedrība nav tik homofobiska.

Mums ir lielas problēmas ar toleranci vispār, ne tikai attieksmē pret cilvēkiem ar citādu seks. orientāciju, tāpēc, par šo tēmu jārunā.

+15
-11
Atbildēt

0

Optiskais Tēmeklis > Optiskais Tēmeklis 15.06.2015. 19.20

Dzeri, a kurš ir manījis homoseksuāļu toleranci pret heteroseksuāļiem?

+8
-14
Atbildēt

0

dzeris49 > dzeris49 15.06.2015. 19.46

Homoseksuāļi ierobežo heteroseksuāļu tiesības, vai, otrādi?

Homoseksuāļi te vārās, ka heteroseksuāļi ir slimi, ka tā ir perversija, ka tas nav normāli, vai otrādi?

+13
-8
Atbildēt

0

klusais > klusais 15.06.2015. 20.32

dzeris – kā domā pats ? Homoseksuāļi ir veseli ?

+6
-10
Atbildēt

0

Jānis Ķ€NGURS €iroN€ > Jānis Ķ€NGURS €iroN€ 16.06.2015. 01.30

Naida runa džeri, ja tu saki ka heteroseksuāļi ierobežojuši pirms 100 gadiem homoseksuāļu tiesības. Pasaule attīstās. Ja agrāk pirms likumiem tā bija norma, tad ar laiku arī paši zoo/pedo/homo-fīli veidojuši likumus, ka tas nav normāli. Neattīstītajās valstīs joprojām ir zoo/pedo/homo-fīlijas. Kad nonāks līdz demokrātijai tad arī uzliks likumus arī pret kanibālismu.

Nav heteroseksuāļi ierobežojuši homoseksuāļu tiesības. Civilizācijai attīstoties ir visi zinājuši ko vajag un ko nevajag. Kas ir atbalstāms un kas nav. Un ir izveidots likums, kas atbalsts heteroseksuālu laulību un nevis ierobežoti homoseksuāļi.

+8
-7
Atbildēt

0

dzeris49 > dzeris49 15.06.2015. 13.41

Kāds tam sakars ar dievu, tev neviens neaizliedz ticēt tavam Dievam, un dzīvot, kā tu gribi, bet, bet, ar kādām tiesībām tu gribi piespiest to darīt un dzīvot pēc baznīcas likumiem agnostiķus un ateistus, mums ir sekulāra valsts.

Homoseks. laulības un bērnu adopcija homoseks. ģimenēs atļauta daudzās valstīs, un kas noticis, cilvēki no turienes mūk, vai mūk no turienes, kur tas aizliegts, uz šīm valstīm?

Pat katoliskā īrija par to nobalsoja, gribi teikt, Latvija ir reliģiozāka par īriju?

Tāpēc jau to sauc par fobijām, ka reāla pamata šīm bailēm nav, tas ir dziļi zemapziņā un logikai nepadodas, arī tu pats nekādu loģisku pamatojumu tam nespēj pateikt.

Un, agri vai vēlu, tas tiks legalizēts arī Latvijā, tāds ir vektors, pēc kura attīstas visa pasaule, izņemot, protams, neatkārtošos, kuras valstis.

+25
-16
Atbildēt

0

andrejs > andrejs-18 15.06.2015. 13.46

to RA

ir “blogos” Dzintra Regīna Jansone ir ievietojusi patiešām superīgu rakstu par visādu perversiju legalizācijas tehnoloģiju. Iesaku izlasīt.

+14
-17
Atbildēt

0

andrejs > andrejs-18 15.06.2015. 13.49

to dzeris

fobija – uzmācīga baiļu sajūta psihožu gadījumos.

Gribi apgalvot, ka Latvijā 99% iedzīvotāju ir psihoze? :)))

+15
-19
Atbildēt

0

rinķī apkārt > rinķī apkārt 15.06.2015. 13.49

dzeri49 Dievu es pieminēju tikai tādēļ, ka autors 2/3 no teksta ir veltījis kristietībai. Bet par homoseksuālu laulību legalizāciju Vācijā, man šķiet Tu kļūdies, šodien pat pārbaudīšu un precizēsim šīs lietas :)

+14
-14
Atbildēt

0

dzeris49 > dzeris49 15.06.2015. 13.54

andrejs – fobijas var būt dažādas, un, galīgi ne obligāti, jābūt arī psihozei.

R.A. par Vāciju tāpēc izdzēsu, jo neesmu pārliecināts, bet, ir pietiekami daudzas valstis, kur tas notiek, un nekādas problēmas nav.

+17
-12
Atbildēt

0

edge_indran > edge_indran 15.06.2015. 14.34

———dzeris49:”(..) ir pietiekami daudzas valstis, kur tas notiek, un nekādas problēmas nav.”

===============================================================================

Kurš zina Rietum-krātijas valsti, kurā nekādas problēmas (AIDS, narkomānija) nav:

“…..joprojām jauno saslimšanas gadījumu «līderi» ir intravenozie narkomāni un homoseksuāli vīrieši.”

Saeimas Sabiedrības veselības apakškomisiju informēja Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) direktore Inga Šmate.

Latvijā prognozē AIDS slimnieku skaita pieaugumu

http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/482674-latvija_prognoze_aids_slimnieku_skaita_pieaugumu

+4
-1
Atbildēt

0

zanE. > zanE-3 15.06.2015. 16.57

…R.A. …Partnerattiecību likums Vācijā stājās spēkā 2001.gada 1.augustā…viendzimuma pāri ieguvuši tiesības tādās jomās kā mantošana, apdrošināšana, dzīvokļu īrēšana un partnera apmeklēšana slimnīcā…līdz ar šīm tiesībām paredzēts arī pienākums atbalstīt vienam otru tāpat kā parastajās ģimenēs…

Piemērs no dzīves

Viendzimuma laulība — kad dažādu valstu noteikumi atšķiras

Beļģijas pilsone Emma Beļģijā apprecējās ar Francijas pilsoni Karīni. Kad Emma devās strādāt uz Vāciju, Karīne viņai sekoja, tomēr iestādes viņas neuzskatīja par precētām, jo viendzimuma laulības Vācijā netiek atzītas.

Tomēr, tā kā Vācijā ir atļautas reģistrētas partnerattiecības starp viena dzimuma cilvēkiem, Emmai un Karīnei ir tādas pašas tiesības kā visiem citiem pāriem, kas reģistrējuši savas partnerattiecības atbilstīgi Vācijas likumiem.

…kas ir reģistrētas partnerattiecības?…

[…] savas partnerattiecības varat noformēt oficiāli, tās reģistrējot, bet tomēr neapprecoties. To sauc par reģistrētām partnerattiecībām.

Reģistrētas partnerattiecības ir veids, kādā divi cilvēki, kas dzīvo kopā kā pāris, šīs attiecības var reģistrēt kompetentajās savas mītnes valsts iestādēs.

http://europa.eu/youreurope/citizens/family/couple/registered-partners/index_lv.htm

+17
-6
Atbildēt

0

rinķī apkārt > rinķī apkārt 15.06.2015. 20.36

dzeris49, zanE. Tam pat nav nozīme, vai Vācijā, jeb kādā citā valstī ir, vai nav legalizētas homoseksuālistu “laulības”, vienādi, vai citādi likumā formulētas partnerattiecības utt. Kāda tam nozīme, ka kaut kur pasaulē ir kārtība, kuras Latvijā vēl nav ieviesta? Daudz savarīgāks ir jautājums, vai visi LR pilsoņi patiešām līdz galam izprot tā mērķa saturu uz kuru virzāmies. Vai visi Latvijas ļaudis spēj stādīsies priekšā to, kāda tad būs tā nākotnes sabiedrība. Sabiedrība bez tēta un māmiņas, bez sievietes un vīrieša. Bezdzimuma mīkstie visapkārt un bērni, kuri ir radušies kaut kā un virzīsies uz kaut kurieni…

+8
-11
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam